۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

درباره شرکت پارمیس تجارت پارسیان

درباره شرکت پارمیس تجارت پارسیان

به نام خدا

شرکت پارمیس تجارت پارسیان (با مسئولیت محدود) ، به شماره ثبتی 32761 در تاریخ 25/1/1387 فعالیت رسمی خود را به طور هم زمان در کشورهای ایران و انگلستان در زمینه های ذیل و تحت نام تجاری آغاز نموده است (Parmis Trade)

1- مشارکت و سرمایه گذاری در تمامی زمینه ها و طرح های مختلف اقتصادی ، اعم از : عمرانی ، ساخت و ساز ، مسکن ، تأسیسات ، تولید ، صنایع سبک و سنگین ، معدن ، کشاورزی ، کشت و صنعت ، خدمات ، توریسم و جهانگردی ، بازرگانی ، تجارت و غیره با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای مجوز رسمی فعالیت از مراجع ذیصلاح در داخل و خارج از کشور.

2- مشارکت و سرمایه گذاری در زمینه احداث و توسعه رستوران های زنجیره ای پارمیس در سراسر ایران ، با هدف کمک به رشد و توسعه صنعت توریسم در ایران.

3- مشارکت و سرمایه گذاری در زمینه احداث و توسعه فروشگاه های زنجیره ای پارمیس در سراسر ایران.

4- خرید سهام کلیه شرکت های داخلی و خارجی اعم از دولتی ، نیمه دولتی و خصوصی و نیز انواع اوراق قرضه و مشارکت و سایر اوراق بهادار و انجام معاملات مربوطه تحت قوانین و مقررات دولت محترم جمهوری اسلامی.

5- شرکت در کلیه مناقصات و مزایدات بخش های دولتی ، نیمه دولتی و خصوصی داخل و خارج از کشور.

6- واردات ، صادرات ، تولید ، خرید ، توزیع و فروش کلیه اقلام و کالاهای مجاز تجاری و صنعتی.

7- جذب منابع مالی مورد نیاز داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری و مشارکت در کلیه طرح های اقتصادی مندرج در بندهای 1 تا 6 و نیز انجام کلیه فعالیت های سرمایه گذاری ، در راستای دست یابی به اهداف فوق.

8- اخذ انواع وام و تسهیلات ارزی و ریالی از کلیه بانک ها ، مؤسسات مالی و اعتباری و اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از کشور.

9- انعقاد قرارداد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از دولتی ، نیمه دولتی و خصوصی ، جهت انجام هر گونه فعالیت های مالی ، اقتصادی ، سرمایه گذاری ، خدماتی ، تجاری و نیز سایر زمینه ها.

10- اخذ و اعطای نمایندگی های متعدد رسمی و غیر رسمی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و ایجاد شعب در داخل و خارج از کشور.

11- انجام کلیه عملیات پشتیبانی ، اداری ، پیمان کاری ، حق العمل کاری ، ثبت سفارش و نیز دریافت کارمزد ارائه خدمات بر اساس قوانین و بخش نامه های مراجع ذیصلاح.

12- توسعه کارآفرینی ، گسترش استفاده از فن آوری های نوین ، تشکیل بانک های اطلاعاتی ، ارائه کلیه خدمات از راه دور الکترونیکی ، فراهم ساختن سخت افزارها و نرم افزارها و تجهیزات جانبی مورد نیاز به منظور انجام کلیه عملیات مربوط به تجارت الکترونیک در راستای کمک به تحقق اهداف دولت محترم جمهوری اسلامی جهت آشنایی و توسعه فرهنگ استفاده از خدمات دولت الکترونیک.

13- ایجاد اشتغال مولد و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت از طریق استفاده از نیروهای داخلی و خارجی.

14- برگزاری و شرکت در نمایشگاه ها ، سمینارها و همایش های علمی ، تخصصی و مذهبی.

و هر نوع فعالیت حقیقی یا مجازی دیگر که به نحوی بر روند سود دهی شرکت مؤثر باشد.

نگاهي اجمالی به جهان امروز ، تفاوت های آشکار گذشته و حال و نیز لزوم گام نهادن در مسیر پر تلاطم جهاني شدن را بيش از پيش آشکار و نمایان مي سازد. استفاده بهینه از زمان ، حجم انبوه اطلاعات ، ارتباطات و تعاملات مؤثر و کارا ، افزايش دانش و مهارت های نوین و نیز قدرت تصميم گيري ، يكپارچگي و نیز پيچيدگي های علمی و تخصصی روز افزون بازارهای جهانی و پويايي تکنولوژی عظیم فن آوري اطلاعات ، رمز ماندگاری ، بقا و غلبه يك بنگاه اقتصادی بر حريفان بزرگ و قدرتمند خویش می باشد.

شرکت پارمیس تجارت پارسیان افتخار دارد در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال نوآوری و شکوفایی نامیده اند ، با برنامه ریزی دقیق و بلند مدت و با استفاده از روشی ابداعی و بسیار نوین که بی شک مایه افتخار و مباهات تمامی ایرانیان سربلند و کوشا خواهد بود ، بتواند بدون نیاز به عوامل واسطه ، تعامل و مشارکت سالمی را با تمامی سرمایه گذاران خود در سراسر دنیا بر قرار نموده و عملكرد سرمایه گذاران گرامی را لحظه به لحظه به اطلاع و آگاهي آنان برساند تا بدین وسیله سرمایه گذاران محترم بتوانند از چگونگي فعالیت های خود آگاه شوند.

پارمیس تجارت پارسیان پلی است مطمئن جهت مشارکت و سرمایه گذاری سرمایه گذاران گرامی در پروژه های مختلف دولتی ، نیمه دولتی و خصوصی.

شفافیت در برنامه ریزی ، مشارکت و اجرای پروژه های اقتصادی مختلف از جمله افتخارات ما محسوب می شود. در همین راستا شرکت تلاش نموده تا با استفاده از نیروهای جوان ، متخصص و کارآزموده خود ، بستری ایمن و مناسب را جهت رفاه حال سرمایه گذاران گرامی فراهم آورد.

پارمیس تجارت پارسیان می کوشد تا با ارائه روش های سالم و استاندارد تجارت الکترونیک و نیز فراهم ساختن سخت افزارها و نرم افزارها و تجهیزات جانبی مورد نیاز ، فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی را جهت صرفه جویی در وقت ، انرژی و هزینه شهروندان گرامی و نیز کمک به تحقق اهداف دولت محترم جمهوری اسلامی جهت آشنایی و توسعه فرهنگ استفاده از خدمات دولت الکترونیک را به بهترین نحو ممکن فراهم آورد.

از دیگر اهداف و برنامه های اصلی شرکت همیاری و مساعدت به دولت محترم جمهوری اسلامی جهت فراهم نمودن بستری مناسب در راستای ایجاد اشتغال سالم و مولد جوانان با استعداد این مرز و بوم می باشد.

امید آن داریم که بتوانیم در سایه الطاف الهی و با تکیه بر حمایت های دولت خدمت گذار و نیز مشارکت سرمایه گذاران گرامی و همچنین با همت و تلاش مستمر و مثبت کارکنان گرامی ، خدمات نوین تجارت الکترونیک را به شکلی بسیار مطلوب و شایسته در اختیار شهروندان محترم قرار داده و بتوانیم پرچم داری شایسته برای آغاز این حرکت نوین در ایران اسلامی باشیم.

موفق و پیروز باشید

مدیریت وبلاگ

هیچ نظری موجود نیست: