۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

مزایای سرمایه گذاری در شرکت

مزایای سرمایه گذاری در شرکت پارمیس تجارت پارسیان

- تضمین باز پرداخت اصل و سود سرمایه سرمايه گذاران در سر رسید معین توسط شرکت ، جهت سرمایه گذاری های عادی و توسط بانک های جمهوری اسلامی ایران جهت سرمایه گذاری های ویژه.

- مشارکت در توسعه ، آبادانی و عمران ایران اسلامی از طریق جلب مشاركت سرمايه گذاران داخلی و خارجي ، بدون محدوديت در نسبت مشاركت آنان و نیز جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در امور زیر بنایی ، تولیدی ، عمرانی ، گردشگری ، خدماتی ، بازرگانی و نیز سایر صنایع کارآمد و کمک به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و نیز کمک به دولت محترم جمهوری اسلامی در راستای کاهش نرخ بیکاری در کشور و نیز کمک به اشتغال ملی.

- امكان سرمايه گذاري در كوتاه مدت: بسياري از سرمايه گذاري ها بازه زمانی خاصي را طلب مي كنند ، در حالي كه در پارمیس تجارت پارسیان مي توان در يك افق زماني كوتاه مدت ، بازده بسیار مناسبي را به دست آورد. بديهي است سرمايه گذاري های بلند مدت ، به دليل امكان ایجاد افق برنامه ريزي بلند مدت ، منافع بيشتري را به لحاظ كاهش ريسك و افزايش بازده براي شخص سرمايه گذار فراهم خواهند نمود.

- حمایت کامل از سرمایه گذاران داخلی و خارجی توسط شرکت و نیز نمایندگان رسمی آن در سراسر جهان.

- امکان انتقال و یا واگذاری حساب تجاری به غیر.

- قوانین و مقررات منعطف و بسیار آسان کار.

- سود آوري مناسب: به دلیل وجود گروه مدیریتی و نیز مشاورین کاردان ، با تجربه و متخصص شرکت ، فعالیت های اقتصادی شرکت پارمیس تجارت پارسیان داراي سود آوري مناسب و بعضاً غير قابل مقايسه اي با ساير سرمايه گذاري ها مي باشد.

- تنوع سرمایه گذاری ها: به دلیل وجود صنایع و شرکت های مختلف در سبد سرمایه گذاری شرکت که در زمینه های اقتصادی متفاوتی مشغول به فعالیت هستند ، تنوع سرمایه گذاری فوق العاده ای فرا روی سرمایه گذاران گرامی قرار دارد که این مسئله در نهایت باعث کاهش چشم گیر ریسک سرمایه گذاری می گردد.

- امنيت سرمايه گذاري و اطمینان از محل سرمایه گذاری: پارمیس تجارت پارسیان داراي یکی از مدرن ترين و پیشرفته ترین سيستم های معاملاتي و اطلاعاتي در جهان مي باشد ؛ از طرف دیگر سیستم نظارتی مستمری به طور شبانه روزی بر تمامی فعالیت های شرکت نظارت می نماید.

- امكان سرمايه گذاري با مبالغ پایین: پارمیس تجارت پارسیان جهت رفاه حال سرمايه گذاران گرامی امكان سرمايه گذاري در مبالغ بسیار پايين را نيز برای آنان فراهم نموده است.

- نقد شوندگي بالاي اصل سرمايه: با توجه به حجم بالا و تعداد معاملات و سرمایه گذاری های روزانه شرکت ، سرمایه گذار مي تواند با رعایت قوانین و مقررات جاری شرکت بخش و یا کل سرمایه خود را پیش از اتمام تاریخ قرارداد با سرعت و امنیت بالايي به پول نقد تبديل نماید.

- حفظ سرمایه در مقابل کاهش ارزش ناشی از تورم: از آن جا که کلیه سرمایه گذاری ها و پرداخت ها در پارمیس تجارت پارسیان ، بر اساس ارز رایج جهانی (دلار امریکا) صورت می پذیرد ، لذا اصل سرمایه سرمایه گذاران گرامی در مقابل کاهش ارزش ناشی از تورم مصون و ایمن باقی می ماند.

- ارزش افزوده سرمایه گذاری: از آن جا که هر ساله و برابر قوانین و مقررات جاری شرکت بخشی از سود قطعی سالانه به عنوان سود انباشته به سرمایه اولیه شرکت در دوره آينده اضافه می گردد ، لذا سود قطعی سالانه قابل تقسیم میان سرمایه گذاران هر ساله بیشتر از سال ما قبل آن خواهد بود. بدین ترتیب هر ساله مقداری سود به عنوان سود انباشته به سود سالانه سرمایه گذاران افزوده خواهد گردید.

- برخورداری از مشوق های سرمایه گذاری ، مانند پرداخت وام به نمایندگان گرامی ، دریافت اقساطی هزینه افتتاح حساب تجاري ، وجود حق انتقال و واگذاری حساب تجاری به غیر و ...

- فرآیند کوتاه ، آسان ، سریع و بسیار ایمن درخواست پذیرش و تصویب انواع سرمایه گذاری ها.

- کارآیی ، سرعت و خدمات کامل تجارت الکترونیک ، همراه با امنیت بسیار بالای شبکه.

- ورود به عرصه تجارت جهانی با به کار گیری نهادهای پولی و مالی بین المللی اعم از Visa Card ، Master Card و کلیه بانک های عضو شبکه تبادل اطلاعات بانکی (شتاب).

- استفاده از تبلیغات بسیار گسترده شرکت در سطح بین المللی.

- تقسیم سود حاصل از فعاليت های اقتصادی شرکت در پايان هر سال مالی میان سرمایه گذاران گرامي ؛ تحت نظارت مستقیم حسابرسان و بازرسان ویژه شرکت.

- اعطای انواع کارت های خرید ، هدیه و بن کارت جهت خرید از کلیه فروشگاه های مجهز به پایانه های خرید (POS).

- عدم وجود محدودیت های زمانی و مکانی به دلیل استفاده صحیح و وسیع از روش های نوین تجارت الکترونیک که دست آوردهای ذیل را به دنبال دارد:

1- ارائه خدمات آنلاین 24 ساعته که باعث صرفه جویی در وقت ، انرژی و هزینه سرمایه گذاران ارجمند گردیده و نیز کاهش چشم گیر هزینه های اداری شرکت که در نهایت افزایش قابل توجه سود خالص قابل تقسیم میان سرمایه گذاران گرامی را به دنبال خواهد داشت.

2- کاهش چشم گیر احتمال بروز خطا و اشتباه ، بروز تأخیر های زمانی احتمالی ، سرعت در عملکرد و انجام سریع و ایمن تبادلات به دلیل استفاده از سیستم های الکترونیکی بسیار پیشرفته.

3- پنل منحصر به فرد شخصی با امکاناتی بسیار نوین و گسترده جهت کنترل 24 ساعته و لحظه به لحظه مرکز تجاری سرمایه گذاران توسط مالک آن و نیز تسهیل در ارتباط میان شرکت و سرمایه گذاران گرامی.

4- ارتقا روابط سرمایه گذاران و بهبود روابط بازرگانی آنان از طریق امکان تبادل نظر با ساير سرمایه گذاران و استفاده از تجارب ، دانش و اطلاعات آنان.

5- پرداخت انواع سود و پاداش مشارکت به صورت آنلاین با استفاده از سیستم های بسیار قدرتمند پرداخت الکترونیکی.

- توسعه روز افزون ارزش ها و فرهنگ والای اسلامی و قرآنی در میان اقشار جامعه بالاخص جوانان از طریق اهدای هدایای قرآنی ، برگزاری جلسات مذهبی و قرآنی به صورت آنلاین و نیز برگزاری انواع مسابقات مذهبی و قرآنی. در همین راستا یکی از اهداف اصلی شرکت پارمیس تجارت پارسیان برگزاری بزرگ ترین و با شکوه ترین جلسه قرآنی در سطح جهان با حضور هم زمان بیش از یک میلیون نفر از دوست داران و عاشقان حضرت ولی عصر (عج) به صورت آنلاین می باشد.

- تشویق اقشار مختلف جامعه بالاخص سرمایه گذاران گرامی شرکت پارمیس تجارت پارسیان به مشارکت در اهدای کمک های بشر دوستانه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه.

موفق و پیروز باشید

مدیریت وبلاگ

هیچ نظری موجود نیست: