۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

تعهدات و اختیارات شرکت پارمیس تجارت پارسیان

شرکت این حق را برای خود محفوظ می شمارد که بر اساس قوانین و مقررات جاری خود و با صلاح دید کارشناسان اقتصادی خود ، مبلغ سرمایه گذاری شده توسط سرمایه گذار را بدون هماهنگی با وی ، در کلیه زمینه های اقتصادی مطابق با شرع مقدس اسلام و نیز قوانین جاری کشور سرمایه گذاری نماید.

- شرکت تعهد می نماید کلیه اطلاعات شخصی و محرمانه سرمایه گذاران را تنها نزد خود محفوظ داشته و تحت هیچ شرایطی آن ها را در اختیار اشخاص حقیقی و یا حقوقی غیر قرار ندهد.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود و با گذشت هر سال از شروع قرارداد سرمایه گذار و پس از محاسبه سود خالص شرکت ، سود قطعی سالانه سرمایه گذار را به قسمت سود قطعی سالانه (Yearly Profit) سرمایه گذار واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود ، حق الزحمه سرمایه گذار را بابت معرفی مستقیم سرمایه گذاران جدید به شرکت ، به وی پرداخت نموده و مبلغ مذکور را به قسمت پاداش معرفی مستقیم (Referral Commission) وی واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود ، حق الزحمه سرمایه گذار را بابت معرفی مستقیم و یا غیر مستقیم سرمایه گذاران جدید در هر کدام از نمودار های بازاريابي به وی پرداخت نموده و مبلغ مذکور را به قسمت پاداش تک نمودار (Uni Graph Commission) وی واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود ، حق الزحمه سرمایه گذار را بابت معرفی مستقیم و یا غیر مستقیم سرمایه گذاران جدید در نمودار ویژه خود به وی پرداخت نموده و مبلغ مذکور را به قسمت پاداش نمودار ویژه (Special Commission) وی واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود ، حق الزحمه سرمایه گذار را بابت ارتقای رتبه نمایندگی اش به وی پرداخت نموده و مبلغ مذکور را به قسمت پاداش های حجمی (Solid Commissions) وی واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود ، هر ماه درصدی از کل مبلغ باقی مانده در قسمت سرمایه اولیه (Principal) سرمایه گذار را به عنوان پاداش مشارکت به قسمت پاداش ماهیانه (Monthly Commission) وی واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود ، حق الزحمه سرمایه گذار را بابت برقراری تعادل میان 2 نمودار نقره ای و فیروزه ای خود و نیز برقراری تعادل میان نمودارهای رنگی و ویژه خود به وی پرداخت نموده و مبلغ مذکور را به قسمت پاداش تقارن (Polar Commission) وی واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود و به دنبال درخواست رسمی سرمایه گذار مبنی بر برداشت همه و یا مقداری از سرمایه اولیه خود در هر زمان ، مبلغ مذکور را به قسمت استرداد اصل سرمایه (Refund) وی واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود و به دنبال درخواست رسمی سرمایه گذار ، کلیه مبالغ موجود در موجودي سرمایه (Fund Holding) سرمایه گذار را بدون هیچ گونه قید و شرطی ، اعم از کسر هر نوع کارمزد و یا هزینه جانبی به حساب بانکی وی واریز نماید.

- شرکت تعهد می نماید بر اساس قوانین و مقررات جاری خود و به دنبال درخواست رسمی سرمایه گذار ، چنانچه مبلغ موجود در قسمت موجودی نقدی (Cash Holding) سرمایه گذار حداقل 500 دلار باشد ، پس از کسر 4% کارمزد ، مابقی مبلغ مذکور را به حساب بانکی وی واریز نماید.

توجه: حساب بانکی معرفی شده توسط سرمایه گذار می بایست یکی از حساب های بانکی عضو شبکه تبادل اطلاعات بانکی (شتاب) باشد.

- چنانچه سرمایه گذار به طور مداوم در اجرای قوانین و مقررات جاری شرکت تخطی نموده و هشدارهای شرکت را در این زمینه به صورت مداوم نادیده بگیرد ، شرکت می تواند قرارداد خود را با سرمایه گذار پس از تسویه حساب کامل با وی ، به صورت یک جانبه و بدون هیچ گونه توضیحی فسخ نموده و سرمایه گذار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

موفق و سربلند باشید

مدیریت وبلاگ

هیچ نظری موجود نیست: