۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

پیش بینی سود

پارمیس تجارت پارسیان با تکیه بر دانش ، تخصص و مهارت مدیران ، مشاورین و کارشناسان با تجربه خود و بر اساس سبد سرمایه گذاری هوشمندانه ذیل ، 7/60% سود خالص قابل تقسیم را برای اولین سال مالی خود از تاریخ 1/2/1387 لغایت 1/2/1388 پیش بینی می نماید:

- بر اساس برآوردهای صورت گرفته و با توجه به شرایط زمانی مختلف حدود 40% از کل مبلغ سرمایه گذاری هر سرمایه گذار جهت خرید سهام ، مشارکت و سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذاری مسکن ؛ مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت و بهره برداری از مجتمع های اداری ، تجاری ، مسکونی ، ویلایی و آپارتمانی در سراسر ایران ؛ مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت ، بهره برداری و توسعه رستوران ها و فروشگاههای زنجیره ای پارمیس ؛ و نیز سایر فعالیت های عمرانی موفق و سودآور در اختیار گروه عمران شرکت قرار می گیرد.

- بر اساس برآوردهای صورت گرفته و با توجه به شرایط زمانی مختلف حدود 10% از کل مبلغ سرمایه گذاری هر سرمایه گذار جهت مشارکت و سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری کیش ، چابهار و قشم و نیز واردات ، صادرات ، تولید ، خرید ، توزیع و فروش کلیه اقلام و کالاهای مجاز تجاری و صنعتی در چهارچوب قوانین دولت محترم جمهوری اسلامی در اختیار گروه بازرگانی و خدمات شرکت قرار می گیرد.

- بر اساس برآوردهای صورت گرفته و با توجه به شرایط زمانی مختلف حدود 5% از کل مبلغ سرمایه گذاری هر سرمایه گذار جهت خرید و واگذاری سهام شرکت های معظم ایران خودرو ، سایپا ، پارس خودرو ، پتروشیمی آبادان ، پتروشیمی اصفهان ، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع و فلزات ، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت ، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن ، شرکت نفت بهران ، شرکت نفت پارس و نیز سایر شرکت های موفق و سودآور در اختیار گروه صنعت و معدن شرکت قرار می گیرد.

- بر اساس برآوردهای صورت گرفته و با توجه به شرایط زمانی مختلف حدود 2% از کل مبلغ سرمایه گذاری هر سرمایه گذار جهت صادرات مرغوب ترین نوع زعفران و پسته ایرانی به کشورهای مختلف در راستای حمایت از کشاورزان سخت کوش ایرانی در اختیار گروه کشاورزی شرکت قرار می گیرد.

- بر اساس برآوردهای صورت گرفته و با توجه به شرایط زمانی مختلف حدود 10% از کل مبلغ سرمایه گذاری هر سرمایه گذار جهت مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی بلند مدت در اختیار واحدهای مربوطه شرکت قرار می گیرد.

- بر اساس برآوردهای صورت گرفته و با توجه به شرایط زمانی مختلف حدود 10% از کل مبلغ سرمایه گذاری هر سرمایه گذار جهت مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی کوتاه مدت و زود بازده در اختیار واحدهای مربوطه شرکت قرار می گیرد.

- بر اساس برآوردهای صورت گرفته و با توجه به شرایط زمانی مختلف حدود 23% از کل مبلغ سرمایه گذاری هر سرمایه گذار بابت هزینه های جاری شرکت در اختیار واحدهای مربوطه قرار می گیرد.

- توجه مهم: شرکت می تواند بر اساس پیشنهادات واحدهای مربوطه و پس از بررسی واحد تحقیق و توسعه(R & D) در بازه های زمانی مختلف ، تغییرانی را در سبد سرمایه گذاری فوق ایجاد نماید.

سود خالص قابل تقسیم در پایان هر سال مالی شرکت به نسبت های ذیل میان طرفین تقسیم می گردد:

- 20% از کل سود خالص قابل تقسیم سالیانه به شرکت پارمیس تجارت پارسیان (با مسئوليت محدود) تعلق می گیرد.

- 20% تا 30% از کل سود خالص قابل تقسیم سالانه به عنوان سود انباشته به سرمایه اولیه سال مالی آتی شرکت افزوده می گردد. بدیهی است منافع حاصله از سود انباشته در سال مالی آتی ، متوجه شرکت و نیز شخص سرمایه گذار خواهد گردید.

- 50% تا 60% از کل سود خالص قابل تقسیم سالانه به عنوان سود قطعی سالانه میان سرمایه گذاران گرامی تقسیم می گردد.

پس ار بررسی های کارشناسی صورت گرفته توسط واحدهای مختلف شرکت و نیز تأیید اعضای هیأت مدیره شرکت ، پارمیس تجارت پارسیان پرداخت حداقل سود علی الحساب سالانه 12% را در اولین سال مالی خود از تاریخ 1/2/1387 لغایت 1/2/1388 به کلیه سرمایه گذاران گرامی تضمین می نماید.

هیچ نظری موجود نیست: